onsdag 4 september 2013

Dåligt med bilder vid gösfisket

Det har hunnits med ännu ett pass efter gösen. Men denna dagen skulle inte bli helt enkel utan en hel del vind skulle trycka på från sydväst men som alltid är det trevligt med lite fiske.
    Jag trodde att fisken skulle vara uppe i frivattnet då förutsättningarna var fina, men ack så fel jag hade.
Småekon fanns det gott om men det var inte intressant att lägga tid på dom när jag inte kunde fiska hela dagen. Efter någon timma hittar jag dagens största eko som jag lägger lång tid på med flera olika jiggar men fisken nöjer sig endast med att gå upp och titta flera gånger utan att hugga...Tyvär blir detta det enda vettiga ekot jag hittar under dagen så lite surt var det allt när man summerar några små och en 3kg i topp.
Det har varit väldigt dåligt med bilder pga skit bakom spakarna=) Men snart så!

Skitfiske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar