måndag 6 maj 2013

Sista landade gösen i lillbåten

Jag hade tagit lite extra ledig för att komma ut på sjön och jaga gös. Morgonen var ordentligt kall med några minusgrader men solen stod högt så att det skulle bli varmare var det inget snack om.
Jag nötte på och letade efter det stora ekot, Och dom första timmarna blev också dom bästa med topp på 4kg och 5.88kg ett gäng jr fick också syna ytan.

Idag måndag var jag iväg och hämtade min nya båt vilket känns riktigt roligt. Jag hann med att sjösätta och testa en liten runda innan det var ont om tid då sambon skulle iväg.
Det känns som att jag kommer bli toknöjd! Bilder kommer lite senare. Denna veckan blir det inte ,mycket gjort då det är dags för den årliga resan till Karlshamn med Team Hindsen!
Skitfiske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar