söndag 15 januari 2012

Magsjukan!

Igår kväll bestämde jag och Daniel att vi skulle flötestrolla gädda, men 1 timma innan min klocka skulle ringa så vaknade jag och Lina av ett vråål innifrån wilmas rum....Magsjukan var därmed ett faktum och fisket fick ställas in.
Man börjar nu bli lite seg i huvudet efter att ha torkat spyor och tvättat hela dagen. Men så är det ibland och istället satsar jag på ismete nästa helg om prognosen håller i sig.
Jag var riktigt sugen att få testa mina nya spön ifrån Wychwood (Agiator Bait 12fot 3.0) ihop med Fox stratos 10000-rullar, men det kommer fler tillfällen!



Jag tror att det kommer smälla ganska gött när man sätter in mothugget med dessa spön. Ligger inte isen nästa helg så kommer testet av spöna då istället.
/Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar