onsdag 6 november 2013

Lite fiske och jakt efter betesfisk

   I helgen var tiden mycket begränsad så jag kom bara ut under ett eftermiddagspass. Fisket var extremt trögt, några fiskar gick upp och tittade på jiggen men inte ett hugg under de 6 timmar jag var ute.  Vädret var det inget fel på iallfall.

Jag hade bestämt att jag skulle ta med mig mörtstugorna för att slänga ut dom när jag fiskat färdigt.
    Idag var jag ute och laddade om burarna (trodde jag)  men väl ute så fanns det bara en bur kvar....
Vissa har svårt att skilja på mitt och ditt tyvär!
Så istället för att ladda om burarna blev det att ladda om buren som var kvar. Till min förvåning så gav den buren ett 100-tal mört i blandad storlek så nu är badkaret igång och jakten på storgäddan kan börja.

Skitfiske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar